Veel voorkomende verwarmingsproblemen & hun oplossing voor bedienden

In deze praktijkgerichte opleiding krijg je inzicht in vaak voorkomende verwarmingsproblemen en reiken we je passende oplossingen aan zodat je jouw klant of technieker ter plaatse vanop afstand kan ondersteunen.

Slaag je erin om jouw klant meteen telefonisch bij te staan voor het oplossen van een dringend verwarmingsprobleem? Dan wordt dit vast en zeker geapprecieerd.

 

Voor wie?
Voor wie?

Bedienden in een verwarmingsbedrijf

Programma
Programma
  • Stappenplan voor analyseren verwarmingsprobleem
  • Opbouw stookolie- en gasinstallatie
  • Essentiële componenten en hun werking
  • Praktische tips en aandachtspunten voor pechverhelping en heropstarten
  • Regelingen, sturingen en beveiligingen van de installatie
  • Telefonisch bijstand verlenen aan klant of technieker ter plaatse
Goed om weten
Goed om weten

Meebrengen naar de opleiding: set schroevendraaiers, inbussleutels, Engelse sleutel en multimeter.

Deze opleiding wordt ook op maat aangeboden:
  • Vraag vrijblijvend advies en een offerte op
  • Bijzonder interessant vanaf meerdere medewerkers
  • Inhoud afgestemd op zowel de deelnemers hun actuele voorkennis als hun concrete noden
  • Integratie van bedrijfseigen sjablonen en documenten: geen probleem
  • Lesmomenten in onderling overleg. Dit kan in avond- en dagopleiding
  • Indien nodig, toetsen we de kennis af

Contacteer Cindy De Kerf

E. cindy.de.kerf@nxt-pro.be