UX design als denkwijze - waarom houdt een klant van jou?

Stap mee in de schoenen van je klant en ontdek de gebruikerservaring.

 

Hoe kan je de gebruikerservaring verbeteren zodat de klant zelf een promoter wordt van jouw producten en diensten?

We werken met personas, de customer journey en de value proposition canvas om vanuit probleemdetectie te werken aan een duurzame relatie met de klant op basis van jouw voorstel.

Er wordt actief samengewerkt aan realistische cases: Co-learning / co-creatie.

 

Goed om weten
Goed om weten

Voor deze opleiding breng je zelf een laptop mee.

Deze opleiding wordt ook op maat aangeboden:
  • Vraag vrijblijvend advies en een offerte op
  • Bijzonder interessant vanaf meerdere medewerkers
  • Inhoud afgestemd op zowel de deelnemers hun actuele voorkennis als hun concrete noden
  • Integratie van bedrijfseigen sjablonen en documenten: geen probleem
  • Lesmomenten in onderling overleg. Dit kan in avond- en dagopleiding
  • Indien nodig, toetsen we de kennis af

Contacteer Marlies De Meyer

E. marlies.de.meyer@nxt-pro.be