Til je klantbeleving naar een memorabel niveau

Optimaliseer en actuealiseer in deze opleiding jouw focus op de klant!

 

Om te overleven verleggen steeds meer bedrijven de aandacht naar het realiseren van een optimale customer experience. Hoe bezorg je als professional jouw klant de juiste ervaring? Welke tools kunnen daarbij helpen?

Voor wie?
Voor wie?

marketeers, innovatiestrategen, product managers, customer service/experience medewerkers, ondernemers

Programma
Programma
  • wat is customer experience?
  • welke trends spelen mee?
  • stappenplan voor customer experience
  • klantinzicht en persona ontwikkeling
  • mapping van touch points
  • customer journeys ontwerpen en verbeteren
  • de rol van het merk in customer experience
  • HBR case

Na deze opleiding kan je vanuit verschillende invalshoeken naar klantbeleving en customer journeys kijken. Met klantgericht ondernemen zal je belofte een memorabel karakter verkrijgen en duidelijk onderscheidend zijn van jouw concurrenten.

Deze opleiding wordt ook op maat aangeboden:
  • Vraag vrijblijvend advies en een offerte op
  • Bijzonder interessant vanaf meerdere medewerkers
  • Inhoud afgestemd op zowel de deelnemers hun actuele voorkennis als hun concrete noden
  • Integratie van bedrijfseigen sjablonen en documenten: geen probleem
  • Lesmomenten in onderling overleg. Dit kan in avond- en dagopleiding
  • Indien nodig, toetsen we de kennis af

Contacteer Marlies De Meyer

E. marlies.de.meyer@nxt-pro.be

Opleidingskalender
Gent
do, 23/04/2020 - 09:00