Key accountmanagement

Hoe key account klantenrelaties verder uitbouwen? Tijdens deze opleiding ga je op een interactieve manier dieper in op het benaderen, bewerken en opvolgen van key accounts.

 

Ben je al enige tijd aan de slag als verkoper of vertegenwoordiger en ben je klaar om key account klanten te behandelen? Dan heb je wellicht je eigen stijl ontwikkeld en is het moment aan gebroken om een niveau hoger te schakelen. De eerste dag van de opleiding krijg je de principes van key account management interactief aangereikt in groep. Op de tweede dag krijg je een individuele coaching van ongeveer 1 uur waar je jouw eigen klanten kan bekijken.

 

Programma
Programma
  • Belang en analyse van een key-account
  • Situatie, voorgeschiedenis, infobronnen
  • Samenstelling van de DMU
  • Concurrentie
  • Waardebepaling: volume, marge, referentie, risico, SWOT-analyse
  • Benadering van een key-account: kanalen en acties
  • Opvolging: wie, frequentie, interne promotor
  • Brick-walling
  • Locking devices
  • Uitwerken persoonlijk actieplan op basis van eigen gegevens
  • Individuele coaching waarin individuele dossiers worden besproken

 

Deze opleiding wordt ook op maat aangeboden:
  • Vraag vrijblijvend advies en een offerte op
  • Bijzonder interessant vanaf meerdere medewerkers
  • Inhoud afgestemd op zowel de deelnemers hun actuele voorkennis als hun concrete noden
  • Integratie van bedrijfseigen sjablonen en documenten: geen probleem
  • Lesmomenten in onderling overleg. Dit kan in avond- en dagopleiding
  • Indien nodig, toetsen we de kennis af

Contacteer Marlies De Meyer

E. marlies.de.meyer@nxt-pro.be

Opleidingskalender
Gent
ma, 15/03/2021 - 09:00
Nederlands