Digitale marketing: Een introductie tot de digitale mogelijkheden

In deze opleiding vind je jouw weg om bewust de juiste marketingkanalen op te starten.

 

Zie je door het digitale bos de bomen niet meer? Dan is deze opleiding ideaal voor jou! We bekijken samen de voor- en nadelen van de verschillende opties.
Een website, rendeert dat wel? Waarom zou je sociale media nu wél of juist niét inzetten? Wat doe je met adverteren op Facebook of Google? En die digitale nieuwsbrieven, wie leest dat eigenlijk nog?
Je krijgt een mooi overzicht met sterke argumenten voor elk kanaal zodat je je digitale marketingstrategie bewust kan aansturen. Je volgt naderhand eventueel een verdiepingscursus voor de tools die voor jou van toepassing zijn.

 

Voor wie?
Voor wie?

Ondernemers die zelf aan de slag willen met hun digitale marketing maar door het bos de bomen niet meer zien.
Je twijfelt over de verschillende kanalen of kan het overzicht van jouw verschillende tools niet meer vinden.

Programma
Programma
  • Digitale marketing strategie: hoe begin je er aan?
  • Je website: daarom werkt hij (niet)!
  • Basisprincipes SEO: zo kan je er zelf mee aan de slag.
  • E-mailmarketing: de basisprincipes van digitale nieuwsbrieven
  • Sociale media: overzicht, strategie en planning.
  • Digital advertising: Facebook en Google Ads, hoe werkt dat?
Deze opleiding wordt ook op maat aangeboden:
  • Vraag vrijblijvend advies en een offerte op
  • Bijzonder interessant vanaf meerdere medewerkers
  • Inhoud afgestemd op zowel de deelnemers hun actuele voorkennis als hun concrete noden
  • Integratie van bedrijfseigen sjablonen en documenten: geen probleem
  • Lesmomenten in onderling overleg. Dit kan in avond- en dagopleiding
  • Indien nodig, toetsen we de kennis af

Contacteer Marlies De Meyer

E. marlies.de.meyer@nxt-pro.be

Opleidingskalender
Gent
ma, 20/04/2020 - 09:00
Sint-Niklaas
vr, 19/06/2020 - 09:00